środa, 9 września 2015

Pokój wam \m/

Jeżeli w tym momencie czytasz ten wpis, to najprawdopodobniej oznacza to, ze jakims cudem się na tego bloga dostałes. Brawo, to już cos :)


Także witam Cię bardzo serdecznie. Jest to blog recenzencki, na którym postaram się recenzować wszystko, co tylko wpadnie mi w ręce, ale w szczególnosci skupię się na płytach muzycznych, pojedynczych kawałkach, klipach i ogółem wszystkim co się z muzyką wiąże. Co ważne, nie będę recenzować tylko bieżących płyt, jak to zazwyczaj bywa. Na początek pewnie opiszę płyty całkowicie znane większosci z Was :) Aha, i z góry muszę przeprosić miłosników muzyki disco-polo, tudzież popu... Nie słucham tej muzyki, także wolę nie wypowiadać się na jej temat. Raczej mam do niej sceptyczne podejscie i mogłabym urazić czyjes gusta muzyczne, a tego nie chcę. Oczywiscie, jezeli zostanę przez kogos z Was poproszona o napisanie opinii o najnowszej płycie JB, albo Taylor Swift ( nawet nie mam pewnosci czy poprawnie piszę jej nazwisko ), to jak najbardziej, napiszę wam tą opinie. Boję się jednak, że może być ona nie do końca obiektywna. No ale coż, możecie próbować. Życzę powodzenia :) W większosci znajdziecie tutaj informacje na temat twórczosci zespołów rockowych oraz grungowych. Będzie to szeroko pojęty rock, aby móc uzmysłowić Wam, ze rock nie dzieli się tylko na rock n` roll i funk rock. Myslę, że dzieki temu ja także będę mogła się w tej dziedzinie trochę poduczyć. Co do metalu... jak najbardziej bedzię na ten temat, tym bardziej, że polskie zespoły metalowe wychodzą coraz częsciej na rynek muzyczny za Atlantykiem, co rzadko ( albo wcale ) zdarza się np. polskim zespołom czy wokalistom popowym :) Także to tyle tytułem wstępu. Zapraszam do lektury... Może własnie do Ciebie trafi to, o czym będę tutaj wypisywać :)

P S   Przepraszam za utrudnienie czytania poprzez omijanie litery "s z kreską", ale mój komputer ma na tym punkcie jakies zboczenie. Za nic nie chce mi w kwestii pisania pomóc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz